Kundtjänst

Kontakta oss på det sätt du själv önskar, via telefon, e-post eller om det inte är så brådskande via vanlig post. Du kan även höra av dig till oss via formuläret längre ner på sidan, glöm inte att skriva din e-post adress eller telefonnummer så vi kan komma i kontakt med dig.

Utbetalningstider

När ditt lån har beviljats sker utbetalning till ditt angivna bankkonto. Tänk på att använda BankID vid ansökan för att få den snabbaste hanteringen av din ansökan. Vilken tid som du får pengarna synliga på ditt bankkonto beror på vilken dag det är och i vilken bank du har ditt bankkonto.

Under helgfria vardagar så har du pengarna på ditt konto samma dag om din ansökan är godkänd före kl 12.30 (10.30 om ditt bankkonto är hos Nordea). Blir din ansökan godkänd efter 12.30 (Nordea, 10.30) eller på lördagar, söndagar och helgdagar så har du pengarna på ditt bankkonto nästkommande bankdag.

Exakt tid för insättning på ditt konto kan variera, om du är osäker på vad som gäller för dig är du välkommen att kontakta oss för besked.

Öppettider

Måndag - Fredag, 08:00 - 18:00

Lördag, 10:00 - 15:00

Söndagar samt helgdagar, 10:00 - 15:00

Kontakta kundtjänst

Telefon: 08 588 581 00

Fax: 08 588 581 49

E-post: info@monetti.se

Besöksadress: Medborgarplatsen 3 Söderhallarna plan 10 Stockholm

Postadress: Folkefinans AS Norge Filial Sverige Box 4285 102 66 Stockholm

Org. nummer: 516404-7044

Skicka meddelande till kundtjänst

Cookies hjälper oss att leverera våra tjänster. Genom att använda våra tjänster accepterar du vår användning av Cookies.